Lista cu documentele de interes public și lista cu documentele produse/gestionare de instituție
Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate de Consiliul Local al comunei Sâncel şi de Primăria comunei Sâncel, care constituie informaţii de interes public
1. Hotărârile cu caracter normativ adoptate de Consiliului Local al comunei Sâncel;
2. Statutul unității administrativ-teritoriale;
3. Regulamentul de organizare şi funcţionare al Consiliului Local al comunei Sâncel;
4. Componenta nominală a Consiliului local al comunei Sâncel, inclusiv apartenenţa politică, comisiile de specialitate;
5. Procesele-verbale şi minutele şedinţelor consiliului local;
6. Rapoartele anuale de activitate întocmite de consilierii locali;
7. Dispoziţiile cu caracter normativ emise de Primarul comunei Sâncel;
8. Regulamentul de organizare şi funcţionare al Aparatului de specialitate al Primarului comunei Sâncel;
9 Raportul Primarului comunei Sâncel privind starea economică, socială şi de mediu a comunei;
10. Informări asupra modului de aducere la îndeplinire a hotărârilor consiliului local, informări privind stadiul investiţiilor proprii;
11. Contul de execuţie bugetară;
12. Documente referitoare la organizarea şi desfăşurarea licitaţiilor şi rezultatele acestora;
13. Documentele referitoare la propunerile cetatenilor;
14. Planul urbanistic general, regulamentul de urbanism, planurile urbanistice zonale, planurile urbanistice de detaliu;
15. Lista certificatelor de urbanism și a autorizațiilor de construire/desființare eliberate;
16. Lista investiţiilor proprii;
17. Inventarul bunurilor aflate în domeniul public și privat al comunei;
18. Informații despre programele cu finanțare externă;
19. Lista de achiziţii publice, dosarul achizitiilor publice, inclusiv contractele de achizitii de bunuri, servicii, lucrări;
20. Nivelul impozitelor si taxelor locale stabilite conform hotararilor consiliului local, modul de calcul al acestora, facilitatile fiscale de care beneficiază anumite categorii de cetățeni, informații care privesc aplicarea Codului Fiscal;
21. Situația statistică privind activitatea de stare civilă: numărul nașterilor, căsătoriilor, deceselor și alte asemenea;
22. Lista beneficiarilor venitului minim garantat. Activitatile si locurile in care se presteaza munca in folosul comunității, prezența lunară la muncă a beneficiarilor ajutorului social;
23. Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;
24. Oferte de vânzare a terenurilor agricole situate în extravilanul comunei, a căror publicitate este prevăzută de Legea nr. 17/2014;
25. Informaţii privind constituirea şi reconstituirea dreptului de proprietate în baza legilor fondului funciar şi privind retrocedarea imobilelor;
26. Lista atestatelor de producător eliberate;
27. Declaraţii de avere/interese ale consilierilor locali şi funcţionarilor publici;
28. Raport anual privind accesul la informaţiile de interes public, conform Legii nr. 544/2001 privind informațile de interes public;
29. Raport de evaluare a implementării Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională;
30. Acorduri şi protocoale de colaborare şi asociere ale comunei cu autorităţi ale administraţiei publice din ţară şi străinătate și cu agenți economici;
31. Studii de mediu;
32. Calendarul pieţelor şi târgurilor;
33. Subvenţii nerambursabile acordate de unitatea administrativ teritorială, asociaţiilor, fundaţiilor, organizaţiilor neguvernamentale şi unităţilor de cult;